dilluns, 12 de juny del 2017




LLENGÜES DEL MÓN MÉS IMPORTANTS

En les  activitats anteriors he posat el significat de gel, la neu i les glaceres en diferents llengües.
Per a  mi de les llengües que he explicat les  més importants són el català, el castellà i l’anglès ja que les altres llengües no les domino gaire en el tema de aprendre com de parlar.

Les més importants són el Català, el  Castellà i l’anglès per què són les llengües que algun dia podria utilitzar ja que en  l‘ educació que tinc m’ensenyen aquestes i que les puc aprendre i saber parlarles.
 
El català és una llengua important ja que nomes a Catalunya es parla amb Català  i ja que jo el dia a dia a casa meva i la meva família parlo amb Català.

El Castella és una llengua també molt important  per què es parla a espanya i també a parts de sud america.
 
L’ angles és una llengua que esta parlada a molts llocs ja que per mi l’angles és molt important per aconseguir feina i també per poder viatjar.

I també m’agradaria parlar xinès ja que s’està convertint en  una de les llengües més importants ja que e mercat xinès s’està estenent molt.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada